sobota, 25 marca 2017

Lunch box na dziś

Przede mną ostatni dzień festiwalu teatralnego. To będzie długi wieczór, tym bardziej, że dziś świętujemy zakończenie festiwalu.

Przez cały tydzień musiałam wymyślać i przygotowywać różne posiłki na wynos. Powoli zaczynają mi się kończyć pomysły. Dziś postanowiłam przygotować coś lekkiego. Posługując się wyłacznie tym co miałam w kuchni, przyrządziłam taką oto sałatkę owocową:

Składniki (jedna porcja):

  • pół grejpfuta
  • pół pomarańczy
  • pół banana
  • kilka listków roszponki
  • garść płatków migdałowych
Owoce obrać i pokroić na kawałki. Roszponkę umyć i osuszyć. Wrzucić wszytko do małego pudełka i wymieszać. 
 Dressing:
  • 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
  • łyżeczka miodu
  • szczypta cynamonu
Dokładnie wymieszać wszystkie składniki i dodać dressing do owoców.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz